0
دوره های ویژه

دوره های ویژه

 شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید 1603 / نظرات 0 /

دوره ویژه کوتاهترین دوره در یادگیری زبان می باشد یادگیری در 80 الی 90 جلسه بصورت ناخودآگاه زبان را بیاموزید بی آنکه ساعت ها وقت صرف کنید. تنها با تمرین 10 الی 30 دقیقه در روز . جلسه پانزدهم انگلیسی صحبت می کنید تا پایان دوره راحت همچون زبان مادری انگلیسی را زندگی کنید این حقیقتی ست که به وافعیت پیوسته...

یادگیری زبان انگلیسی قطعا یک فرایند شخصی است. اهداف فرد برای یادگرفتن و انتخاب روش های یادگیری زبان نیزممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد، هر کسی ممکن است اهداف خاصی در ذهن داشته باشد. با این وجود، هنوز استراتژی هایی وجود دارد که تقریبا تمام زبان آموزان می توانند به کمک آنها یادگیری زبان انگلیسی را سریع تر تجربه کنند. بستگی به این دارد که آیا شما کلاس های درس گروهی را انتخاب می کنید یا ترجیح می دهید یک کلاس آموزش خصوصی داشته باشید، با استفاده از استراتژی های زیر در یادگیری زبان می توانید به اهداف خود سریعتر و با تلاش کمتری دست یابید.
 
مغز انسان یک حفره بدون انتهاست که قادر به باز تولید و نگه داشتن حجم قابل توجهی از اطلاعات در خود می باشد. به این معنی که هیچ محدودیتی برای استفاده از مغز وجود ندارد، فقط آنچه مهم است این است که شما باید یادگیری زبان انگلیسی خود را اولویت بندی کنید.این به ویژه برای افرادی که درس های زبان گروهی را می پذیرند، اعمال می شود. توان مغزی خود را صرفا بر آنچه که آموخته اید صرف نکنید. در عوض، موضوعات مورد علاقه و نیازهای خود را انتخاب کنید تا نتیجه شخصی خود را به حداکثر برسانید. البته، با دوره های ویژه سیب این امکان بصورت تخصص برای شما فراهم می شود. 
 
مطمئنا شما ممکن است بتوانید قوانین گرامر را صحیح بیاموزید و بتوانید متن را درک کنید اما شادی واقعی وقتی شروع می شود که شما قادر به بیان منظور خود به زبان خارجی هستید و مانند زبان مادری صحبت می کنید.به همین دلیل، شما نیاز دارید که به طور فعال در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی خود مشارکت کنید و ابزار مورد نظر خود را در اختیار بگیرید. سوالات خود را از معلم تان بپرسید و تقاضای توضیحات بیشتر داشته باشید، با زبان مورد نظرتان زندگی کنید. همه اینها به مغز شما کمک می کنند که زبان جدید را بهتر یاد بگیرید و سیب می داند چطور اینکار را انجام دهد  . 
 
اگر یک چیز وجود داشته باشد که تمام زبان آموزان از آن می ترسند، آن اشتباه کردن است. همچنین اصلی ترین چیزی است که شما را به عقب برمی گرداند. اگر اشتباهات زیادتری انجام دهید، مطمئنا سریع تر به نتیجه می رسید به شرطی که از اشتباه کردن نترسید.نگران نباشید که کمی مضحک به نظر برسید چون این اتفاق برای همه زبان آموزان عادی است.ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما هنگامی که شما بر اضطراب خود غلبه کنید و اجازه دهید ترس اشتباه کردن بیرون بریزد، هیچ چیز را از دست نمی دهید و سیب مشکل را حل خواهد کرد چراکه مجموعه سیب بر اساس تکنیک های روانشناختی آموزش می دهد.
 
دلایل فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، و قطعا هر کس روش نسبتا متفاوتی را برای یادگیری زبان انگلیسی به کار می گیرد. اما بعضی روش ها وجود دارند که موفقیت بیشتری را نسبت به دیگر روش ها تضمین می کنند سیب این تفاوت را علمی و عملی به فراگیران زبان اثبات کرده. 
                       با سیب علمی و بین المللی بیاموزید                                                                                
 
 
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

آموزشگاه زبانهای خارجی سیب به پشتوانه سالها تجربه در حوزه آموزش زبانهای خارجی با استفاده از نوین ترین متدهای آموزشی و استانداردهای بین المللی روز دنیا وبابهره گبری از دانش اساتید کارآزموده و تحصیل کرده، اقدام به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی آموزش زبان انگلیسی دوره آیلتس  آموزش زبانهای آلمانی و فرانسه با تاکید بر سیاست نتیجه گرایی ویژه علاقمندان یادگیری زبان نموده است و هم اکنون با صدها متقاضی در سال و همکاری با ارگانها و موسسات آموزشی از پیشگامان عرصه آموزش در شهر بروجرد می باشد
 

عضویت در باشگاه سیب

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

بروجرد-خيابان بهار-روبه روي پارک بهار-پلاک 451

06642613878

09187365091

06642613878

dr.gholamidavoud@yahoo.com